Пошукове просування сайтів в «Гугл» ні до чого не приведе, якщо не приділити час контенту. У зв’язку зі стрімким розвитком онлайн-бізнесу, зростають вимоги до якості наповнення. Тексти повинні бути не просто унікальними, але і релевантними запиту, що розкривають тему так, щоб у відвідувача не залишилося питань після прочитання.

Написання текстів і дотримання частоти використання ключів — не єдине правило. Вони повинні бути читабельними, експертними, і головне — унікальними. Важливо, щоб тексти легко сприймалися користувачем, містили відповіді на його основні питання. У нас найкраще продвижение сайтов в гугле. Чим краще показник унікальності, тим вище його цінність для потенційної аудиторії і пошукових роботів. Текст повинен бути структурований: з заголовками, списками — це допомагає читачам краще орієнтуватися у змісті. У цьому випадку він принесе більше віддачі. Тексти з експертною оцінкою допоможуть стати лідером думок для аудиторії.

Як зробити СЕО-просування сайту якісним? Існує ряд факторів, які сприятливо позначаться на внутрішній оптимізації і допоможуть увійти в топ:

Якість контенту і аналіз конкурентів. На основі існуючого наповнення можна створювати корисний матеріал. У текстах слід використовувати достовірні факти, статистичні дані, ключові набори слів і синоніми. Матеріали повинні бути структурованими. При вивченні контенту на інших майданчиках слід звернути увагу на обсяги текстового наповнення, показник унікальності, читабельність, щільність ключів. Щоб підвищити свої позиції в результатах пошукової видачі, текст повинен бути на 100-300 знаків довше, в порівнянні з наповненням у конкурентів. Унікальність — вище 90%. Щільність морфологічних форм і словосполучень — в межах 3%.
LSI-копірайтинг. В основі техніки — приховане семантичне індексування. У такій подачі матеріалів головна мета — переконати пошукові машини в достовірності, актуальності та корисності інформації. За методикою LSI-копірайтингу релевантність текстів формується не тільки ключами, а й синонімами, словами, які доповнюють основний ключевик або мають відношення до теми статті. Значення має якість матеріалів. Релевантність залежить не від ключових слів, а від змісту і сенсу текстових описів. Основні вимоги до якості контенту: користь для читача, простота і зрозумілість викладу, структурування (заголовки, підзаголовки, марковані та нумеровані списки), ритмічність викладу, достовірність інформації, щільність ключових слів без переспама, відсутність граматичних, пунктуаційних та інших помилок.
Відеоконтент. Влоги і інші формати відеофайлів можна використовувати як доповнення до текстового наповнення сторінок. Такий формат стрімко набирає популярність. Згідно з дослідженнями, які були проведені три роки тому, в 2021 відеоконтент складе більше 75% від всього трафіку з мобільних пристроїв. Кількість оглядів, інтерв’ю, інструкцій і вебінарів буде тільки збільшуватися. Для розкрутки сайту можна використовувати різні види відеоконтенту: відгуки, вебінари, вихід у прямий ефір в соціальних мережах. Пошукова система «Гугл» вже має в своєму арсеналі два інструменти з розпізнавання та взаємодії з такими файлами — Moodstocks і Eyefluence. В майбутньому очікуються поліпшення в пошуковій оптимізації відео, тому сьогодні нехтувати таким видом контенту не рекомендується.
Мікророзмітки. Структуровані дані розширюють можливості просування веб-ресурсів. Раніше змусити користувача звернути увагу на сторінку допомагали тільки цікавий Title і Description. Сьогодні на додаток до них використовується мікророзмітки. Завдяки їй в сніпеті з’являються такі елементи, як оцінка статті зірочками, наявність мультимедійних файлів поруч з Title і Description. Але перед тим як впроваджувати мікророзмітки, слід повністю оптимізувати майданчик, усунути технічні помилки.
Перелінковка. Необхідна для зручності користування сайтом та розподілу ваги ключових слів. Підвищує релевантність і прискорює індексацію. Перелінковка також дозволяє поліпшити структуру ресурсу.

kolibrius
goldkolibrius@gmail.com

Добавить комментарий